GÜNEYKENT'te 100. YIL ve OLCAY ASLAN SATRANÇ TURNUVASI DÜZENLENDİ

SAMANDAĞ (Sovtna) - Sovtna Haber Gazetesi | 23.05.2024 - 15:56, Güncelleme: 23.05.2024 - 15:56 5431+ kez okundu.
 

GÜNEYKENT'te 100. YIL ve OLCAY ASLAN SATRANÇ TURNUVASI DÜZENLENDİ

GÜNEYKENT'te 100. YIL ve OLCAY ASLAN SATRANÇ TURNUVASI DÜZENLENDİ
GÜNEYKENT'te 100. YIL ve OLCAY ASLAN SATRANÇ TURNUVASI DÜZENLENDİ Güneykent Koleji etkinliklerini sürüyor. Güneykent Koleji yönetim kurulu tarafından 100. Yıl ve Olcay Aslan Satranç Turnuvası düzenlendi. Kolej yönetimi öğretmen ve öğrencileri depremde kaybettikleri öğretmenleri Olcay Aslan'ı andılar. Yönetim kurulu başkanı Sayın Özgür DURAN yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "Sevgili yönetim kurulum, sevgili müdürüm, sevgili misafirlerimiz ve değerli öğrenciler; Bu yıl ilkini düzenlediğimiz 100.yıl ve depremde kaybettiğimiz kurucu ortağımız Olcay ASLAN satranç turnuvasına hepiniz hoşgeldiniz. Güneykent Eğitim Kurumları olarak her zaman spora ve sanata önem veriyoruz. Ders programımızda satranç ve drama gibi derslere ağırlık veriyoruz. Biz biliyoruz ki satranç yaratıcılığı, düşünsel derinliği ve duygusal ifadeleri ortaya çıkarır. Sevgili gençler; Bugün bu turnuvanın elbette bir kazananı olacak ama buraya gelerek özgüveninizi ve mücadele ruhunuzu ortaya koyduğunuz için öncelikle sizi tebrik ediyorum. Turnuvanın eğlenceli ve tatlı bir mücadele içinde tamamlanmasını diliyorum. Hepinize başarılar dilerim." Duran:"100.yıl ve öğretmenimiz Olcay ASLAN anısına düzenlediğimiz ve I. Geleneksel Satranç Turnuvamızın kazananları: 1.İbrahim Berkay Bağdat 2.Aras Emir Demir 3.Berkay Ceylan Adlı öğrencilerimizi tebrik eder, katılım sağlayan bütün öğrencilerimize teşekkür ederiz."dedi.
GÜNEYKENT'te 100. YIL ve OLCAY ASLAN SATRANÇ TURNUVASI DÜZENLENDİ
GÜNEYKENT'te 100. YIL ve OLCAY ASLAN SATRANÇ TURNUVASI DÜZENLENDİ Güneykent Koleji etkinliklerini sürüyor. Güneykent Koleji yönetim kurulu tarafından 100. Yıl ve Olcay Aslan Satranç Turnuvası düzenlendi. Kolej yönetimi öğretmen ve öğrencileri depremde kaybettikleri öğretmenleri Olcay Aslan'ı andılar. Yönetim kurulu başkanı Sayın Özgür DURAN yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "Sevgili yönetim kurulum, sevgili müdürüm, sevgili misafirlerimiz ve değerli öğrenciler; Bu yıl ilkini düzenlediğimiz 100.yıl ve depremde kaybettiğimiz kurucu ortağımız Olcay ASLAN satranç turnuvasına hepiniz hoşgeldiniz. Güneykent Eğitim Kurumları olarak her zaman spora ve sanata önem veriyoruz. Ders programımızda satranç ve drama gibi derslere ağırlık veriyoruz. Biz biliyoruz ki satranç yaratıcılığı, düşünsel derinliği ve duygusal ifadeleri ortaya çıkarır. Sevgili gençler; Bugün bu turnuvanın elbette bir kazananı olacak ama buraya gelerek özgüveninizi ve mücadele ruhunuzu ortaya koyduğunuz için öncelikle sizi tebrik ediyorum. Turnuvanın eğlenceli ve tatlı bir mücadele içinde tamamlanmasını diliyorum. Hepinize başarılar dilerim." Duran:"100.yıl ve öğretmenimiz Olcay ASLAN anısına düzenlediğimiz ve I. Geleneksel Satranç Turnuvamızın kazananları: 1.İbrahim Berkay Bağdat 2.Aras Emir Demir 3.Berkay Ceylan Adlı öğrencilerimizi tebrik eder, katılım sağlayan bütün öğrencilerimize teşekkür ederiz."dedi.

Hatay HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sovtna.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.